(那时候的我,一直都在想,依赖和恋爱到底有什么不一样?如果过去一切的一切都只是我的错觉而已,那我过去的感觉也未免太过逼真,真实了。)

Yes, this is a world which belong to me, where i can express myself freely here. But this is not a normal world. At here, snow is no longer white; shiny day also won't appear here. Here is the hell for a dark angel, a world which belong to the dark angel.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Sunday 2 November 2008

Because of You

Because of You... i changed, i started to change from the day i first met you...
I started to love singing as much as you do...
I started to visit various K-Box as we used to hang out a lot...
I started to love Ah Mei as much as you do...
I started to have deep feeling on many love songs...
I started to have emotions that i used to see on your face...

Here, i present some of A Mei's lyrics which touch me the most...

我為什麼那麼愛你
我想靜靜離開 你卻從背後拉住我的手 你並沒有用力怎麼我那麼痛
我多想說沒有關係 我還愛你 卻擠不出一絲的力氣
是我錯過什麼記憶 才從幸福跳到這裡
最怕自己從今以後什麼都不相信 當初多勇敢愛了你 多勇敢才能原諒你
我為什麼那麼愛你 愛到什麼都說可以 發誓絕不做的事情 現在做的不想放棄
愛情到底讓人脆弱 還是讓人堅定
我用盡最後的力氣 從頭到尾都沒有哭泣

我可以抱你嗎
我可以抱你嗎 愛人 讓我在你肩膀哭泣
如果今天我們就要分離 讓我痛快的哭出聲音
我可以抱你嗎 寶貝 容我最後一次這樣叫你

解脫
解脫 是肯承認這是個錯
我不應該還不放手 你有自由走 我有自由好好過
解脫 是懂擦乾淚看以後 找個新方向往前走

趁早
我可以永遠笑著 扮演你的配角 在你的背後自己煎熬
如果你不想要 想退出要趁早 我沒有非要一起到老
我可以不問感覺 繼續為愛討好 冷眼的看著你的驕傲
若有情太難了 想別戀要趁早 就算迷戀你的擁抱 忘了就好

平常心
我尋找的平靜 是我將來看電影 帶著一顆平常心 不必為誰心碎閉上眼睛
我需要的平靜 是敢回頭看曾經 那些為愛患得患失的情景 我選擇忘記

我要快樂
我要快樂 我要能睡的安穩 有些人不抱了才溫暖 離開了才不恨 我早應該割舍
我要快樂 哪怕笑的再大聲 心不是熱的 全都是假的 只有眼淚是真的

No comments:

Post a Comment