(那时候的我,一直都在想,依赖和恋爱到底有什么不一样?如果过去一切的一切都只是我的错觉而已,那我过去的感觉也未免太过逼真,真实了。)

Yes, this is a world which belong to me, where i can express myself freely here. But this is not a normal world. At here, snow is no longer white; shiny day also won't appear here. Here is the hell for a dark angel, a world which belong to the dark angel.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Thursday 19 February 2009

Who can guess what song is this???

我知道妳要走
妳卻一直沒說出口
只是變得越來越冷漠
[similar situation keep happening on me... at least twice already]

後來我才懂
分手的話妳說不出口
我就忍著痛給妳最後的溫柔

"分手 我們就分手"
就讓我說出妳要的
妳點點頭 就沉默
連再見妳都略過
[what i did in the past]

心痛 怎麼會心痛
我以為心痛只是種形容
這一刻我才懂那一種痛
是真的痛
[yeah... i never get to know what is the pain... but since then, i knew it... it's really very pain... damn pain...]

想說聲抱歉
讓妳等了那麼久
還以為有機會能將妳挽留
[SIGH... ...... ...]

因為我的心
還是深深的愛著妳
沒想到妳對我的愛已到盡頭
[SIGH... ...... ...]

"分手 我們就分手"
就讓我說出妳要的
妳點點頭 就沉默
連再見妳都略過

心痛 怎麼會心痛
我以為心痛只是種形容
這一刻我才懂那一種痛
是真的痛

I am SORRY

3 comments:

  1. 这里的所有所有都是写给你唯一深爱过的他吗?

    ReplyDelete
  2. 我不知道。。。
    我自己也迷茫了。。。
    应该是吧。。。
    我不懂。。。
    可是他还住在我的心里,不走出来啊。。。
    唉。。。

    ReplyDelete
  3. 介绍你一首歌。。。
    最幸福的事 梁文音的。。

    ReplyDelete