(那时候的我,一直都在想,依赖和恋爱到底有什么不一样?如果过去一切的一切都只是我的错觉而已,那我过去的感觉也未免太过逼真,真实了。)

Yes, this is a world which belong to me, where i can express myself freely here. But this is not a normal world. At here, snow is no longer white; shiny day also won't appear here. Here is the hell for a dark angel, a world which belong to the dark angel.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Saturday 21 November 2009

不自量力!

自私,是每个人的天性。
而只有最自私的人才会常常埋怨他人自私。
我情愿当个真小人,也不愿像某人那样当伪君子。

口蜜腹剑,从来都不是我的作风。
可是请别对我口蜜腹剑,我还有能力瞧得清楚。
你也还没资格对我口蜜腹剑,更没资格让我还手。

耍手段,可以。
可是请先看清楚你的对手。
你还不够不择手段。

所以,请别像娘们般在那耍嘴皮子。

No comments:

Post a Comment