(那时候的我,一直都在想,依赖和恋爱到底有什么不一样?如果过去一切的一切都只是我的错觉而已,那我过去的感觉也未免太过逼真,真实了。)

Yes, this is a world which belong to me, where i can express myself freely here. But this is not a normal world. At here, snow is no longer white; shiny day also won't appear here. Here is the hell for a dark angel, a world which belong to the dark angel.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wednesday 30 December 2009

很累。。。

很累。。。

连日来的奔波,我终于病倒了。最近不断地在高速公路上奔驰,吉隆坡〉槟城〉吉隆坡〉马六甲〉吉隆坡〉槟城〉吉隆坡;再加上吃不定时和没有规律的生活习惯,我终于病倒了。前几天,已经是有预兆了,胃一直隐隐作痛,可是自己却没怎么在意。

我。。。

最近到底怎么了?好像不把自己给累死都不死心似的。。。

怎么了???

啊。。。我累了。。。

很累。。。
很累。。。。。。

No comments:

Post a Comment