(那时候的我,一直都在想,依赖和恋爱到底有什么不一样?如果过去一切的一切都只是我的错觉而已,那我过去的感觉也未免太过逼真,真实了。)

Yes, this is a world which belong to me, where i can express myself freely here. But this is not a normal world. At here, snow is no longer white; shiny day also won't appear here. Here is the hell for a dark angel, a world which belong to the dark angel.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Saturday 8 October 2011

对不起

某些日子前,有位某人很慎重地对我说了一声 “对不起” 。心里五味杂陈,真的不知道是什么味道。当时,其实很想对某人说 “傻瓜,我根本就没有生气,介意过” 。可是,傻瓜这两个字,我根本就说不出口了。以什么身份来说啊?只好淡淡地接受了。原来一句我们日常生活不知道说了几百遍的对不起也还可以让我这么注重。有了这3个字,以前的种种一切,真的都无所谓了。谢谢你。

I really mean this. I didn't mean that i eager for the apologies, but anyhow these 3 words i know at least what i had done years ago is not wasted. I suppose i relief already. This special friend will keep in heart, ever? TQVM...


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Exit 68,Bentong,Malaysia

No comments:

Post a Comment