(那时候的我,一直都在想,依赖和恋爱到底有什么不一样?如果过去一切的一切都只是我的错觉而已,那我过去的感觉也未免太过逼真,真实了。)

Yes, this is a world which belong to me, where i can express myself freely here. But this is not a normal world. At here, snow is no longer white; shiny day also won't appear here. Here is the hell for a dark angel, a world which belong to the dark angel.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Sunday 9 October 2011

曾经?感觉?

曾经有这么一个人,就算是在我人生中最低潮的时间,只要看见他的笑容,我就可以暂时忘掉所有一切的烦恼。我还能找回那曾经的感觉吗?


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Jalan Damai Perdana 4/1c,Kuala Lumpur,Malaysia

No comments:

Post a Comment